Sponsringspolicy

Skobes har en sponsringspolicy där ett krav är att det finns ett gemensamt utbyte och samarbete mellan Skobes och den aktuella verksamheten. För varje sponsringsförfrågan görs en bedömning hur ett samarbete kan gynna båda parter.

 

Vår sponsring delas upp i två huvudområden:

 

• Humanitär/social sponsring

Skobes sociala och humanitära insatser går till Childhood Foundation. För varje såld Volvo-bil går en summa pengar till Childhood Foundation.


• Idrotts-/föreningssponsring

 Ungdomsidrott och föreningar i vårt närområde med en lokal förankring är de områden som vi stödjer i första hand. Skobes satsar främst på föreningar där vi kan ha ett ömsesidigt utbyte av varandra. Vi vill alltid ha en länkning från föreningens hemsida till www.skobes.se.

 

Verksamheter vi inte sponsrar

Skobes krav för sponsring är att mottagaren intygar att deras verksamhet inte har några kopplingar med budskap som kan uppfattas kontroversiella, riskbetonade, politiska eller religiösa. Inte heller verksamheter som kan uppfattas omoraliska, oetiska, rasistiska eller på annat sätt integritetskränkande.

 

För ansökan om sponsring kontakta respektive bolags VD, klicka här.

 




Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår